۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۱۵۰۵۰۳
آخرین باری که تیم امارات موفق شده است دروازه ایران را باز کند به ۲۹ آبان ۱۳۸۷ و مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ برمی‌گردد که بازی دو تیم در ورزشگاه آل مکتوم دبی با تساوی یک به یک به پایان رسید.
کد خبر: ۳۵۷۹۷

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم‌های ایران و امارات تا کنون ۱۳ بار در مسابقات رسمی به مصاف هم رفته‌اند که ۱۱ پیروزی و ۲ تساوی سهم تیم ملی ایران در این دیدارها بوده است. ضمن اینکه این دو تیم ۵ بار هم در بازی‌های تدارکاتی با هم دیدار کرده‌اند که ۴ برد برای ایران و یک برد برای امارات به ثبت رسیده اسد.

آخرین باری که تیم امارات موفق شده است دروازه ایران را باز کند به ۲۹ آبان ۱۳۸۷ و مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ برمی‌گردد که بازی دو تیم در ورزشگاه آل مکتوم دبی با تساوی یک به یک به پایان رسید. ضمن اینکه در مجموع این ۱۸ دیدار رسمی و تدارکاتی تیم ایران موفق شده است در ۱۶ بازی دروازه خود را بسته نگه دارد.

خبرورزشی اعلام کرد: تیم ملی ایران در مجموع ۲۶ بار دروازه امارات را باز کرده است که کریم باقری با ۳ گل زده از این حیث بهترین عملکرد را دارد. در بین بازیکنان حال حاضر تیم ملی هم مهدی طارمی سابقه ۲ بار گلزنی به تیم امارات در دو مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را دارد. هر دو دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر تیم ملی امارات
ارسال نظر
آخرین اخبار